Bøf og Bajere kokkeskole

1.346-1.546 kr.
18.844,-

Bøf og Bajere Kokkeskole

Der er mange grunde til at tage på en kokkeskole. Det er helt generelt en fantastisk teambuilding aktivitet. Der er dog endnu flere grunde til at tage på en bøf og bajere kokkeskole. Her er klassisk mandemad nemlig i hovedsædet. Både mænd og kvinder kan selvfølgelig deltage og nyde den lækre, fede mad.

Sådan foregår en bøf og bajere kokkeskole

Når I tager på en bøf og bajere kokkeskole, kan I forvente lækker mad og øl i lange baner. Efter ankomst vil I blive ledt hen til det moderne køkken. Her vil I bruge størstedelen af aftenen.

Undervejs vil I lære at lave rigtig mange forskellige retter. Det er for eksempel en god bøf bearnaise. I vil dog også prøve kræfter af med lidt sværere ting. Det kunne for eksempel være en sous vide fra bunden af.

Selvom I står i køkkenet det meste af aftenen, betyder det selvfølgelig ikke, at det hele bare er hårdt arbejde. I vil undervejs kunne drikke en masse øl. Vi har et stort lager af specialøl fra Herslev. Skulle I imod forventning ikke være så meget til øl, byder vi gerne på et glas vin i stedet for.

Der vil også være rigtig mange spisepauser. Som kok er det nemlig enormt vigtigt at smage på sin egen mad – kun på den måde kan I vide, om der for eksempel mangler lidt salt eller pepper. Sørg derfor at ankomme med lidt tom mave.

Efter at I har knoklet i køkkenet, er det tid til at spise. Til maden vil der blive serveret en mikrobryg fra vores eget bryghus.

Den lækre menu

Menuen består af rigtig mange lækre ting. Der er fokus på god smag – og altså ikke på sundhed, kalorier eller lignende.

Ret 1: Rørt tartar serveres med hjemmelavede chips.

Ret 2: Svinebryst med sous vide og en sprød æble-fennikel salat.

Ret 3: En typisk modnet oksekødsbøf serveret med bagte tomater og hjemmelavet bearnaise.

Ret 4: En relativ let mascarpone-råcreme ved siden af lidt frisk frugt.

Der kan selvfølgelig ske ændringer i menuen, da vi stræber efter kun at købe de bedste og friske råvarer.

I er naturligvis selv med til at lave menuen med hjælp fra vores gode undervisere.

Anden vigtig information

Antal: Vi har plads til helt op til 250 mennesker. Vi kræver dog, at I er mindst 10 mænd eller kvinder. Det sikrer jer nemlig den bedste bøf og bajere kokkeskole.

Pris: Mindsteprisen ligger på omkring 17.000 kroner. Der er både mad og drikkevarer inkluderet i prisen. Skulle I have lyst til andet end øl, kan I vælge mellem the, kaffe, vin, vand, samt lækre hjemmelavede lemonader. Derudover vil I få tilsendt alle opskrifterne efterfølgende. Der er også et fint kokkeskole forklæde inkluderet i prisen. Hæng det for eksempel op derhjemme som minde eller brug det til hverdag.

Der er desuden en ekstra pris på 150 kroner per person, hvis I vælger at deltage på en fredag eller lørdag.

Alle priser er eksklusive moms.

Booking: Booking foregår online, og I kan hente et uforpligtende tilbud. Det er naturligvis også muligt at ringe til os, hvis I har brug for hjælp eller har nogle specifikke spørgsmål.

Allergener: Vores menu kan som sagt ændres fra dag til dag, hvis nogle af vores råvarer er utilgængelig. Det anbefales derfor, at I fortæller os eventuelle allergener hos deltagerne i god tid, så vi kan være opmærksomme på det.

Lokation: Det er muligt at deltage i vores bøf og bajere kokkeskole i både Valby og Århus. Kontakt os gerne for den præcise lokation.

Bøf og Bajere kokkeskole leveres i:

Valby Spørg os efter præcis adresse
Send forespørgsel
Århus Spørg os efter præcis adresse
Kløverbyen (København S) Spørg os efter præcis adresse