Streetfood

4-7 timer
København
849-1.149 kr.

Streetfood skal være sprødt, friskt og fuld af umami - Hos Lunas køkken har vi smagt os igennem alle tænkelige retter og udvalgt dem vi synes allerbedst om - derefter har vi givet dem alle et personligt Lunas Køkken touch så de er nemme at gå til så alle kan være med, hvilket er helt grundlæggende for alle vores kokkeskoler.

Vi starter kokkeskolen med en velkomst drink som er udvalgt med inspireret af årstiden. Derefter får I en kort introduktion til jeres underviser samt til opskrifterne og aftenens hyggelige forløb.

Afhængigt af deltagerantal deles I op i hold i køkkenet. Hvis I er mere end 20 personer kommer I i køkkenet af to omgange hvor det hold som ikke er køkkenet enten har blindsmagning, quiz eller vinsmagning, derefter byttes der rundt.

Aftenen afsluttes med en lækker 3 retters langbordsmiddag i vores hyggelige spisesal med vel udvalgte vine til.

Eksempler på retter:

Knas: Sprød salat med ristede kerner og umami dressing

Spicy: Små fishcakes

Mørt: Pulled pork

Syrligt: Syltede rødløg

Mest Farvestrålende: Chimichurri - persille dressing

Sødt: Æble pandekager med syrlig creme

Der kan tilkøbes flere teambuilding aktiviteter (blindsmagning/masterchef konkurrencer med flot præmie), kaffe med avec, drinks samt flere timer.